maanantai 28. lokakuuta 2013

BACK TO AUTUMN COLORS

Pitkästä aikaa pääsen kirjoittelemaan teille ihanille lukijoille. Mietin alkaessani tätä tekstiä väsäämään, että mikä mulla on ollut syynä hiljaisuuteen blogin puolella. Aloin miettimään erilaisia ''pakko hoitaa'' - hommia kuten koulujuttuja ja lääkärissä ravaamista sunmuuta. Voin kuitenkin ilokseni todeta, että mulla on ollut vain aikaa, aikaa minkä olen päättänyt tuhlata omalle itselleni. Olen tavallaan ylpeä itsestäni, nimittäin perfektionistina en ole koskaan osannut rauhoittua paikalleni ja antaa kropan keräillä voimia; olen jossut paikasta toiseen tukka hulmuten. Olen keräillyt pään täyteen postausideoita ja erilaisia asukokonaisuuksia, mitä aijon tulle teille lähipäivinä esittelemään. Haluaisin veläkin kuulla teiltä niitä postausideoita, että voisin tehdä blogistani teille mukavampaa lueskeltavaa.
Katsellessani päivällä ikkunasta on se kaunis syksymaisema kadonnut aivan kokonaan, yyh! Pihalla seisoo puut paljaina ja kaikki näyttää niin synkältä, ihmiset kulkevat huppupäässä mustissa takeissaan ja aurinkoa näkyy taivaalla vain muutaman tunnin. Vielä muutama viikko sitte maisema näytti paljon kauniimmalta ja kävimme Janitan kanssa suljetulla junaradalla kuvailemassa. Mun mielestä toi tausta/maisema on aivan ihana:) Päällä on yksi lemppari ostoksistani nimittäin farkkutakki nahka hihoilla, mikä lähti mukaan Viron Reservedistä. Olen syksyn myötä rakastunut nahka yksityiskohtiin. Mitä tykkäätte? (=
DSC_0035
DSC_0053
DSC_0141
DSC_0191
DSC_0193

love-linda maria

10 kommenttia:

  1. Anonyymi10/28/2013

    Ei oo suljettu :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei se juna ainakaa meijän yli aja, kun rata loppui tohon:)

      Poista
  2. Oioi upee paikka!!:) ja oot vaan niin nätti:)

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi sulla, liityin lukijaksi<3

    ☆ http://vanilla-fairytales.blogspot.fi/ ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiitos <3 kiva kuulla että tykkäsit, käyn kurkkaamassa sunkin blogin :)

      Poista
  4. Anonyymi10/29/2013

    sun ja sun poikaystävän rakkaustarina-postaus !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisin ehkä joskus tän toteuttaakin ;)

      Poista
  5. Anonyymi10/29/2013

    videopostaus ja susta ja sun poikaystävästä postaus!!:) sul on tosi ihana blogi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua videopostaus, :D osaan kuvitella kuinka höpöttelisin omiani, mutta laitetaan korvan taake ;) ja eiköhän tuo meidän postuas onnistu :) ja kiitos paljon <3

      Poista

kiitos asiallisesta kommentistasi :)