lauantai 21. syyskuuta 2013

NEW JACKET & COFFEE BREAK

Heipsis kaikille lukijoille nyt taas pitkästä aikaa.. koeviikko on nimittäin puolillaan, mutta pahin takana eli suurin stressi stressattu :) Oon huomannu, että nykyään en enää arkipäivisin useinkaan jaksa koulun jälkeen alkaa soittelemaan kavereille tai lähteä ulos, vailtsen mielummin päikkärit ja löhöilyn. Vielä viime vuonna ja ylä-asteella olin joka päivä jonkun kanssa... nykyään en pystyisi siihen, oon niin poikki kun tuun koulusta, että simahdan samantie! En sitten tiiä onko tää vaan sitä, että kaipaa enemmän omaa aikaa ja aikaa vain olla.
      Tarkoitukseni oli kuitenkin tulla kertomaan teille uudesta ihanasta talvitakista, jonka nappasin mukaani Zarasta. Takki on juuri sellainen kuin halusin <3 Navy blue, kultaiset yksityiskohdat, karvahuppu, vyö. Takki sopii myös hyvin saappaitteni kanssa ;-)

DSC_0231
DSC_0236

Tänään olin pitkästä aikaa Emman kanssa. Käytiin espalla pyörähtämässä ja Robert'silla kahvilla :) Tänäänkin Zarasta lähti mukaan villapusero ja ihana huivi, vaikka eihän mun pitänyt mitään ostaa :D Loppuilta menikin jokereitten peliä tv:stä kattellessa ja lueskellen blogeja.

DSC_0284
henkarinarut vilkkuu :D
DSC_0262
DSC_0319
DSC_0311
DSC_0296
DSC_0324
Love-linda maria

5 kommenttia:

  1. tosikivoja kuvia ! :) ihana takki <3 onks tolla sun kaverilla blogia ? :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit, on kyllä täydellinen takki!! :-)

    http://withme-iina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Anonyymi10/02/2013

    Mistä noi kengät on? Maailman ihanimmat!!<3

    VastaaPoista

kiitos asiallisesta kommentistasi :)