perjantai 27. syyskuuta 2013

MY STYLE

Moikka!
Koeviikko, check! Stressi, check! Nyt on aika unohtaa hetkeksi kuolukirjat ja palata arkeen. Blogin myötä oon saanut hirveesti uutta inspistä tyyliini ja erilaisten kommenttien ansioista myös varmuutta siihen, iso kiitos teille <3. Tein erilaisia kollaaseja vaatteista ja asusteista, mitkä on mun mieleen ja kuulisin mielelläni teidän mielipiteen:) Mulla on hirveesti asioita ostoslistalla mitä haluaisin... Hunterin kumpparit, kultainen kello, Iphone suoja''pussukka'', Escadan hajuvesi... pitäis alkaa varmaan tekemään jo listaa joulupukille! :D
Lopussa kollaasi mun viikosta, todisteena että olen ollut elossa,hah :D

     1. Syksyn myötä olen rakastunut näihin kaikkiin, haluaisin nämä kaikki kaappiini :) hih
autumn
                                     2. Harmaa, musta, nahka & kultaset yksityiskohdat... toimii

Untitled #8


 3. BE A LADY ; syksy ei tarkoita, että värit pitäisi unohtaa ;)

BE A LADY


4. Viininpunainen, korut ja sotkunen letti tai nuttura= that is  fashion
fashion ♡


5. FARKKU kuosi vain toimii, simple is beautiful :)
Black & jeans

1. Treeniä 2. meikähän se siinä 3. kahvituokio Saran kanssa 4. Koeviikko ohi,pintä herkuttelua sen kunniaksi Janitan kanssa

Love-linda maria

11 kommenttia:

  1. Anonyymi9/28/2013

    Mistä toi reppu on, joka on ensimmäisessä kuvassa? :)

    VastaaPoista
  2. tosi kivoja kuvii sulla ja ihana blogi muutenki:) sait uuden lukijan:)
    http://elinannamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Anonyymi9/29/2013

    Oi ihania juttuja! :-) mistä muuten tuo ekan kollaasin beige neule ja maastokuvione 'takki' on? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihihiii, hmm neule on aeropostale.com ja takki on blueclothing.com

      Poista
  4. oii ihana postaus :)

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi miten älyttömän ihania kollaaseja! :-)

    VastaaPoista
  6. hei mä yritin jo kerran littyä lukijaksi kännykällä mutta ei onnistunut.. onneksi nyt onnistuu nimittäin sulla on ihan hirmu ihana blogi :)

    VastaaPoista

kiitos asiallisesta kommentistasi :)