sunnuntai 15. syyskuuta 2013

STUDYING BREAK

Hyvää sunnuntai iltapäivää kaikille ihanille lukijoille <3 Tulin postailemaan teille mun sunnuntain coffee and fruits- breakistä, mulla alkoi tänään kokeisiin luku ja päätin tehdä pieniä lukuherkkuja. Kasasin kupillisen mun lemppari hedelemiä ja vadelmia, kuppi kahvia ja hieman suklaata. Kuvissa olevat astiat ostin kesällä Thaimaasta, sillä mielestäni ne oli ihanan yksinkertaiset ja hauskat. Muuten mun viikonloppu on mennyt Oskun kanssa ollessa, käytiin eilen Vapianossa syömässä ja pyörähdettiin parit kaupat tänään sitten vain nukuttiin pitään ja tein meille texmex- salaattia (uusi lemppari) ! Muutamassa kuvassa eilisen asun details kuvia. Kuvissa näkyvässä Zaran pussissa on uusi neule, mikö varmaan nähdään seuraavassa postauksessa ;)  Mitä teidän viikonloppuun kuuluu? =)

DSC_0196
DSC_0199
DSC_0206
DSC_0219
DSC_0213
DSC_0193
Muru on leikkituulella <3
Love-linda maria

2 kommenttia:

  1. aaa, nam!♥ niin tuttua tuo, jos luen kokeisiin tarvin herkkuja vierelle:D heti tulee paljon kivempaa tuommosten eväitten kans <; onko sulla rankka jakso nyt, tai paljon vaikeita kokeita?

    VastaaPoista
  2. aivan sama homma täällä :p meinaan nukahtaa jos ei ole jotain popsittavaa :) ja tosiaan mulla on nyt aineita mihin pitäs panostaa, tai mitä siis kirjoitan (ruotsi, psyka, äikkä, matikka) ja kaikista on iha hirveesti kurssitöitä ja esseitä plus muut aineet:/ no kohta helpottaa! eikä kauaa syyslomaankaan <3

    VastaaPoista

kiitos asiallisesta kommentistasi :)