sunnuntai 1. syyskuuta 2013

HAPPY GIRL

Hyvät sunnuntai-illat kaikille lukijoille :) Niinkuin olen jo aiemmin maininnut, niin olen hyvin stressi herkkää tyyppiä ja heti koulun alku nosti stressin kattoon.. :/ Kuitenkin tämä viikonloppu oli ihana ja sain kunnolla rentouduttua. Lauantain alotin body-pump tunnilla ja sen jälkeen herkullisella kanasalaatilla. Menin päivällä Oskulle yöksi, katsottiin leffoja ja löhöiltiin.. kullalla oli myös mulle pikku ylläri, mua nimittäin odotti porekylpy kynttilänvalossa leivosta syöden <3 oli sen jälkeen ihana käpertyä nukkumaan hymyissä suin :) Sunnuntain olin vain kotona tehden kouluhommia ja käväisin illalla Ninnin kanssa pikakahvilla kuulumiset kertoen! AINIIN mun pitikin kertoa, mitä muuta hyvää on tapahtunu :) sain nimittäin tanssiseuraltani töitä tanssiopettajana!! jännittää.. :)

DSC_0313
DSC_0315
DSC_0340
DSC_0329
DSC_0336
DSC_0339
DSC_0346
DSC_0352
kuva
Love-linda maria

3 kommenttia:

  1. Ui sait sen työn! Onnea ja kerro sit miten se sujuu! :)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia!! :)

    VastaaPoista

kiitos asiallisesta kommentistasi :)