keskiviikko 14. elokuuta 2013

HELSINKI OUTFIT

Tänään oltiin tyttöjen kanssa Helsingissä viettämässä Anun ''läksiäisiä'' Vapianon herkkuruuan ja Robert's coffeen kahvien parissa :) Mukaan reissusta lähti silkkinen, valkoinen kauluspaita ja nutturadonitsi :)
Päivänasuni oli minulle hyvin mieluisa, taas jälleen yksinkertaisuus kunniaan ;-) Rakastan valkoisia farkkuja, mutta tänään ne eivät olleet paras mahdollinen vaihtoehto, kun kuraa roisku sateessa :/ Anyway asuni koostui valkoisista farkuista ja isosta sinisestä villatakista, minkä '' sidoin kiinni'' poimtetulla naruvyöllä. Laukku oli bershkan tuotoksia ja korkokengät Andiamosta :)

DSC_0095
DSC_0117
DSC_0093
DSC_0085
DSC_0136
DSC_0051
ps. mitä pidätte uudesta bannerista? Omasta mielestä se on ihan täydellinen, se on niin mun näköinen, hih :)

Love-linda maria

7 kommenttia:

  1. Ihana toi uus banneri ja sun blogi on muutenkin tosi kiva ! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi8/14/2013

    Eiks toi banneri oo vähä suora baittaus saralta?? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei mun mielestä. tai aika monella on bannerina kuvakollaasi, joten oon voinut "baitata" tän aika monelta... kaikki kuvat on kuitenkin mun omia ja mun tyylisiä ja kuvastaa mua:)

      Poista
  3. Oli ihana päivä! ♥

    VastaaPoista

kiitos asiallisesta kommentistasi :)