torstai 8. elokuuta 2013

BREAKFAST

Mun mielestä on niin totta, kun sanotaan, että aamupala on päivän tärkein ateria. Itelläni oli tapana vielä muutama vuosi taaksepäin ''unohtaa'' aamupala ja juoda sen tilalle ehkä kuppi kaakaota tai syödä mandariini. Jossain vaiheessa huomasin, että koulussa puoliltapäivää olen aivan väsynyt ja hermot kireällä.. ja minulla oli nälkä.
Nykyään syön joka aamu mahdollisimman täyttävan ja monipuolisen aamupalan kaiken aamukiireen ohella. Nyt, kun ajattelen, että pitäisi lähteä kouluun ilman aamupalaa niin asia ei tulisi kuuloonkaan! Monipuolinen aamupala ennenkaikkea auttaa jaksamaan ja pitää samalla mielen virkeänä :-) Olen myös jostain lukenut, että on tutkittu monen ylipainoisen elävän ilman aamupalaa jolloin nälkä yllättää ja suuhun tulee pistettyä mitä vaan.
Nyt lisäilen muutamia kuvia kesän luksus yökyläily aamiaisista.. tällästä kun saisi joka aamu :)














Tämän kesän ehdoton lemppari on erilaiset smoothiet!
kiinnostaisko teitä mun omat lemppari smoothie reseptit? :)

Love-linda maria

6 kommenttia:

  1. nams :--)

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hitsi kun on ihanan näkönen aamupala, nammmm!:p

    http://mielikuvailua.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! ihanku hotelli elämää ;-)

      Poista
  3. Ihanan näköinen aamiainen :) Mäkään en jaksaisi ilman aamiaista, oisin ennen lounasaikaa varmaan ihan pystyyn kuollut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no juuu sama täällä! joskus ruokkiksella mahakurnii vaikka runsas aamupalakin alla :D!

      Poista

kiitos asiallisesta kommentistasi :)